شناسهٔ خبر: 64351 - سرویس وزارتی

امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد

اطلاع رسانی عملکرد ۴۰ ساله وزارت راه و شهرسازی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن  

22 بهمن شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه وشهرسازی با برپایی غرفه در مسیر راهپیمایان ۲۲ بهمن در خیایان آزادی تهران، ضمن اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی عملکرد ۴۰ ساله این وزارتخانه را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، این وزارتخانه همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با برپایی غرفه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در خیابان آزادی میزبان راهپیمایان بود.

مدیران و کارکنان وزارت راه و شهرسازی با حضور در غرفه این وزارتخانه به صف راهپیمایان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیوستند.

در غرفه وزارت راه و شهرسازی، برنامه‌های متنوع هنری و فرهنگی نیز اجرا شد که با استقبال راهپیمایان روبه‌رو شد و با توانمندی‌های این حوزه نیز در این غرفه آشنا شدند. 

بنابر این گزارش وزیر راه و شهرسازی با حضور در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم انقلابی اصفهان گفت: چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانگر اوج اقتدار، تاثیرگذاری و استقلال کشور به برکت خون شهدا، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و وحدت ملت بزرگ ایران است.

محمد اسلامی با حضور در حماسه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ در جمع مردم انقلابی شهر اصفهان، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی، انقلاب ما هر روز موثرتر و قوی‌تر شده و از برکت خون شهدا، رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، در اوج عزت و اقتدار قرار دارد. 

وی با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب نقطه اوج موفقیت، تاثیرگذاری و اقتدار است، افزود: این اقتدار و تاثیر گذاری متاثر از همبستگی ملت، دولت و نظام بوده است که توانسته پایه‌های استقلال کشور را مستحکم کند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد، تاثیرناپذیری و سلطه‌ستیزی برای آحاد ملت مصونیت و امنیتی به وجود آورده که امروز شاهد آن هستیم. این امنیت، مصونیت و استقلال که دشمن با آن مخالف است، پیام اصلی انقلاب اسلامی است.