شناسهٔ خبر: 64378 - سرویس استان‌ها

امروز در راهداری خراسان شمالی صورت گرفت

اداره كل راهداری خراسان شمالی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ به درخواست‌های مردمی پاسخ داد

پاسخ تلفنی سامانه تلفنی ۱۱۱ امروز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۷ پاسخگوی مردم و هم استانی های عزیر با حضور معاونین اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای خراسان شمالی بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان خراسان شمالي, سامانه تلفنی ۱۱۱ امروز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۷ پاسخگوی مردم و هم استانی های عزیر با حضور معاونین اداره کل راهداري وحمل ونقل جاده اي  خراسان شمالی بود.

زهرانودهي رئيس روابط عمومي این اداره كل بیان کرد: در این برنامه ۶  شهروند مشکلات خود را از طریق این سامانه تلفنی مطرح و پاسخگویی از طریق معاونت مربوطه صورت پذیرفت .

گفتنی است: سامانه تلفنی۱۱۱ «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور، با شماره تلفنی ۱۱۱ است که آحاد ملت سربلند ایران، در هر جای میهن اسلامی عزیزمان میتوانند ایدهها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود از دولت را با آن مطرح کنند.