شناسهٔ خبر: 64432 - سرویس وزارتی

در سفر به قم انجام می‌شود

ديدار وزير راه و شهرسازی با علمای قم/شركت در جلسه بازآفرينی استان و افتتاح چندین پروژه

محمد اسلامی وزير راه و شهرسازی به منظور ديدار با علمای عظام قم و افتتاح چندین پروژه صبح امروز وارد استان قم شد و در بدو ورود از بخش‌های مختلف اداره كل راه و شهرسازی استان بازديد كرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز ٢٥ بهمن ماه، محمد اسلامی وزير راه و شهرسازی همراه معاونان خود علي نبيان مديرعامل سازمان ملي زمين و مسكن، سيدمحمد پژمان مديرعامل شركت بازآفرينی شهری، كفاش معاون حقوقی و امور مجلس به منظور ديدار با شماری از علمای قم و همچنين بازديد تعدادی از پروژه‌ها به استان قم سفر كرد.

در  اين سفر ديدار با تعدادی از علمای قم همچون آيت‌الله العظمی نوری همداني، آيت‌الله الظمي سبحاني، آيت‌الله العظمي صافي گلپايگاني، آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي، حجت‌الاسلام والمسلمين شهرستاني و حاج آقا طاهري پيش بيني و تدارك ديده شده است. همچنين افتتاح پل ورناج و بازديد از ايستگاه مركزي قم و زيارت حرم حضرت معصومه (س) در برنامه است. 

گفتني است وزير راه و شهرسازي در بدو ورود به قم مورد استقبال مسئولان استاني قرار گرفت. در عين حال در ابتداي اين سفر، اسلامي به اداره كل راه و شهرسازي وارد شد و از بخش‌هاي مختلف این اداره كل بازديد كرد.