شناسهٔ خبر: 64441 - سرویس وزارتی

در پی حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان

پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی در پی شهادت جمعی از پاسداران

پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، در پیام به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با محکوم کردن عملیات تروریستی مزدوران تکفیری در  استمرار جنایات عاملان استکبار و صهیونیسم همزمان با برگزاری سیرک ورشو را نشان از شکست آنها در مقابل عزم و اراده ایران در توسعه همه جانبه و پایدار استان سیستان و بلوچستان دانست.

در پیام وزیر راه و شهرسازی آمده است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ ﴿۱۶۹ آل عمران﴾

هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏‌اند مرده مپندار بلكه زنده‌‌اند نزد پروردگارشان روزى داده مى‌‏شوند.

شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است که آگاهانه و بخاطر هدف مقدس انتخاب شده است.

شهادت دلاورمردان حافظ امنیت و آرامش موجب تأثر و تأسف عمیق شد؛ کسانی که به خاطر ثابت قدم بودن در مقابل دشمنان اسلام و ملت ایران افضل‌ شهدا محسوب خواهند شد.

عملیات تروریستی مزدوران تکفیری که موجب شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد، راه صحیح انتخاب شده حرکت ملت ایران با حضور حماسی در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را نمایان و آشکار کرد.

استمرار جنایات عاملان استکبار و صهیونیسم همزمان با برگزاری سیرک ورشو، نشان از شکست آنها در مقابل عزم و اراده ایران در توسعه همه جانبه و پایدار استان سیستان و بلوچستان دارد.

اینجانب ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران و ابراز همدردی با خانواده معزز این شهدا، شفای عاجل برای مجروحان این عملیات تروریستی آرزومندم.