شناسهٔ خبر: 64743 - سرویس هوایی

در جلسه با مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی مطرح شد:

قول مساعد «آتا» برای افزايش پروازهای فرودگاه بيرجند

آتا مديرعامل شرکت هواپيمايی آتا در جلسه‌ای با حضور مديرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافيک استانداری و مدير کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی جهت افزايش پروازها از فرودگاه بيرجند قول مساعد داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان جنوبی، مدیرکل فرودگاههای استان در جلسه با شرکت هواپیمایی آتا گفت: طی سالهای جاری زیرساخت های مناسبی در  فرودگاه بیرجند فراهم شده و این فرودگاه آمادگی پذیرش ۴۸ پرواز در طول یک شبانه روز را دارد.

هادی سلامی ضمن درخواست بیس شدن یک پرواز در فرودگاه بیرجند افزود: در صورت بیس كردن هواپیما در فرودگاه بیرجند نخستین پرواز رفت ابتدای صبح و پرواز برگشت انتهای شب برقرار می شود و می توان دیگر مسیرها مانند کیش را که از ظرفیت مسافر خوبی برخوردار هستند برقرار كرد.

در این جلسه همچنین مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای پتانسیل‌های خوبی در زمینه‌های مختلف به ویژه در حوزه افزایش پرواز است گفت: با توجه به درخواست های مکرر هم استانی ها به دنبال برقراری  پروازها به دیگر مراکز کشور همچون کیش هستیم.

 فرهادی افزود: خراسان جنوبی به دلیل داشتن فرصت های مناسب سرمایه گذاری جهت حضور سرمایه گذاران و همچنین وجود بازارچه های مرزی نیازمند افزایش پروازها به مقصد تهران است.

در پایان این جلسه مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا جهت افزایش پروازها از فرودگاه بیرجند قول مساعد داد و مقرر شد برنامه پیشنهادی افزایش پروازهای اداره کل فرودگاه های استان مورد بررسی قرار گیرد.