شناسهٔ خبر: 64833 - سرویس هوایی

با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران انجام شد

برگزاری جلسه کميته تسهيلات نوروزی در فرودگاه کرمان

فرودگاه کرمان با هدف ارايه خدمات مطلوب به مسافران، جلسه کميته تسهيلات نوروزی اداره کل فرودگاه‎های کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎ عمومی فرودگاه‎های کرمان، علی قاسم‎زاده، مديركل فرودگاه هاي استان جلسه کمیته تسهیلات نوروزی این فرودگاه که با حضور معاونان، رؤسا و مسووان اداره ها، ارگان ها، نهادها و شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه بین المللی کرمان برگزار شد، گفت: هدف اصلی تمام اداره ها و ارگان ها تکریم مسافران است تا با خاطره‎ای خوش و بدون دغدغه سفر خود را انجام دهند.

وی با اشاره به آمادگی کامل این اداره کل و تامين زیرساخت های لازم برای ارتقاي سطح كيفيت خدمات‎رسانی به مسافران و همچنین کاهش تأخیرهاي احتمالی در پروازها افزود: تمام اداره ها، واحدها، ارگان‎ها ، نهادها و شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه باید خود را برای هرگونه پیش آمد احتمالی آماده کنند و حضور جدی رؤسا و یا جانشینان اداره ها در زمان تمام پروازها برای ارايه بهتر و بیشتر خدمات و جلب رضایت مسافران الزامی است.

قاسم زاده گفت: تامین ایمنی و امنیت، ارايه خدمات بهینه فرودگاهی، آماده سازی نمازخانه ها، ترمینال ها، پارکینگ ها، زیباسازی محاوط و نظارت بر عملکرد شرکت های هواپیمايي، غرفه ها و تاکسیرانی و توجه به بهترین عملکرد در نوع برخورد و همکاری با مسافران برای پذیرش و درک بهتر مسايل پیش آمده احتمالی از اولویت های خدمت رسانی مستقیم به مسافران فرودگاهی است.

وي با تاکید بر خدمت‎رسانی به موقع به مسافران نوروزی افزود: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم مسافران، در تمام پروازها، حضور راهنمای مسافر را خواهیم داشت.

وی همچنین گفت: وظیفه اداره کل فرودگاه های استان کرمان، آمادگی کامل برای مدیریت هرچه بهتر سفرهای نوروزی با وارسی دستگاه های ناوبری، کمک ناوبری، بازرسی، کمک بازرسی، سیستم های روشنايی و دیگر سیستم های عملیاتی است.