شناسهٔ خبر: 64877 - سرویس مسکن و شهرسازی

طی ابلاغیه‌ای به معاون مسکن و ساختمان انجام شد

موافقت وزیر راه و شهرسازی با برنامه‌های پیشنهادی معاون مسکن و ساختمان

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در ابلاغیه‌ای به معاون مسکن و ساختمان وزارتخانه از موافقت خود با رئوس برنامه‌های با اولویت آن معاونت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی نامه‌ای به مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان وزارتخانه، موافقت خود را با ۱۰ محور پیشنهادی آن معاونت اعلام کرد.

در این ابلاغیه آمده است: با پیشنهاد معاون مسکن و ساختمان در خصوص رئوس برنامه‌های با اولویت حوزه مسکن و ساختمان موافقت می‌شود.

در این ابلاغیه تصریح شده است: معاون مسکن و ساختمان در خصوص رئوس برنامه‌های با اولویت اقدام کنند و گزارش عملکرد آن را ماهانه گزارش نمایند.

بر اساس این گزارش، پیش‌تر، مازیار حسینی معاون امور مسکن و ساختمان وزارتخانه از ارایه برنامه‌های آن معاونت در ۱۰ محور به وزیر راه و شهرسازی خبر داده و اعلام کرده بود که برنامه‌ها به صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت تهیه و تدوین شده است. بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان برنامه‌های کوتاه‌مدت وزارتخانه شامل تکمیل ۵۰۰ هزار واحد مسکونی مهر باقیمانده و همچنین احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی جدید است که ۲۰۰ هزار واحد آن توسط شرکت عمران شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۰۰ هزار واحد آن توسط شرکت بازآفرینی شهری در قالب طرح بازآفرینی شهری، طی دو سال ۹۸ و ۹۹ انجام می‌شود.