شناسهٔ خبر: 65207 - سرویس استان‌ها

با هدف جلوگیری از انسداد پل‌های بزرگ صورت می‌گیرد

اجرای طرح ترافیکی بر پل‌های بزرگ ورودی شهر جیرفت

پل سرجاز رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای اصلی و فرعی راه و شهر سازی جنوب کرمان از اجرای طرح ترافیکی برپلهای بزرگ ورودی شهر جیرفت با هدف جلوگیری از انسداد این پل ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان, رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای اصلی و فرعی  این اداره کل  از اجرای طرح ترافیکی برپلهای بزرگ ورودی شهر جیرفت با هدف جلوگیری از انسداد این پل ها خبر داد.

علی طاهرنژاد گفت: با توجه به حجم ترافیک روزهای پایانی امسال در موقعیت پلهای جنگل آباد وسرجاز طی بازدید کارشناسان این اداره کل و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان طرحی جهت ساماندهی ترافیک تهیه و با همکاری این دو اداره کل در حال اجرا می باشد.

جانمایی۲۰۰ عدد نیوجرسی بر پلهای بزرگ

در این راستا تعداد ۲۰۰ عدد حفاظ بتنی نیوجرسی به مبلغ ۴ میلیارد ریال توسط اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان تهیه و درحال تخلیه در موقعیت مذکور می باشد.

علی طاهر نژاد بیان داشت:  پل دوم سرجاز به طول ۳۴۸متر با پیشرفت فیزیکی ۵۲در صد که تا مرحله ستون و سر ستون تکمیل و اکنون در حال ساخت تیرهای پیش ساخته می باشند و تا کنون ۲۵تیر ساخته شده و مابقی در حال ساخت هستند مطالبات پیمانکار بالغ بر ۲۵میلیارد ریال است که در سال جاری یک میلیارد صدو پنجاه میلیون ریال  اعتبار مصوب داشته و تا کنون هنوزاعتبار تخصیص نیافته است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای اصلی و فرعی این اداره کل گفت: پل جنگل آباد به دلیل عدم تخصیص اعتبار و ضعف عملکرد پیمانکار در مرحله فسخ پیمان می باشد و بایستی جهت انعقاد قرار داد جدید به مناقصه گذاشته شود.

همجنین وی بیان داشت : با توجه به حجم ترافیک عبوری از محدوده مذکور از شهروندان و رانندگان محترم درخواست کرد که  ضمن رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی از سبقت و سرعت غیر مجاز جدا خودداری نموده تا باعث مسدود شدن محور و تضییع حقوق سایر رانندگان نگردند.