شناسهٔ خبر: 65248 - سرویس استان‌ها

برای دومین سال متوالی صورت گرفت

راه و شهرسازی اردبیل جزو برگزیدگان رعایت مقررات ملی ساختمان در سطح کشور

نظام مهندسی اردبیل با ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی اردبیل برای دومین سال متوالی جزو برگزیدگان رعایت مقررات ملی ساختمان در سطح کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازي استان اردبيل ، با ارزیابی های صورت گرفته از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی اردبیل برای دومین سال متوالی جزو برگزیدگان رعایت مقررات ملی ساختمان در سطح کشور شد.

در ارزیابی سالانه ادارات کل راه و شهرسازی استان های کشور در زمینه رعایت مقررات ملی ساختمان توسط دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در دومین جشنواره نشان تعالی ، سلامت ، ایمنی و محیط زیست (HSE) در اجرای مقررات ملی ساختمان برای دومین سال متوالی در اجرای موفق برنامه های سازمانی در خصوص رعایت مقررات ملی ساختمان در سطح کشور در شمار برگزیدگان در سال ۹۷ قرار گرفته و لوح تقدیر دریافت کرد.

شایان ذکر است که این ارزیابی توسط دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام می گیرد که اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در سال ۱۳۹۶ نیز در شمار برگزیدگان رعایت مقررات ملی ساختمان در سطح کشور قرار گرفته بود.