شناسهٔ خبر: 65275 - سرویس استان‌ها

در شورای معاونان راه و شهر سازی استان یزد مطرح شد:

نگرش جدید وزارت راه و شهر سازی در تولید مسکن /تامین زمین در گروی توسعه منطقی شهرهاست

جلسه یزد سرپرست اداره کل راه و شهر سازی استان یزد در جمع معاونان خود با اشاره به گردهمایی اخیر مدیران کل استانها با وزیر راه وشهرسازی و تاکید بر سیاست های جدید آن وزارتخانه افزود: این نشست که با هدف اعلام برنامه های مرتبط در حوزه مسکن و شهرسازی تشکیل شد ضمن طرح دیدگاه های جدید در حوزه شهرسازی ، مسکن و بازآفرینی شهری و همچنین نظام مهندسی، برنامه های این حوزه را تشریح کرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی استان یزد, سرپرست این اداره کل در جمع معاونان خود با اشاره به گردهمایی اخیر مدیران کل استانها با وزیر راه وشهرسازی و تاکید بر سیاست های جدید آن وزارتخانه افزود: این نشست که با هدف اعلام برنامه های مرتبط  در حوزه مسکن و شهرسازی تشکیل شد ضمن  طرح دیدگاه های جدید در حوزه شهرسازی ، مسکن و بازآفرینی شهری  و همچنین نظام مهندسی، برنامه های این حوزه را تشریح کرد .

سیدعباس مشکاتی در نشست شورای معاونان، با انتقال دیدگاهها و سیاست های جدید وزارتخانه به معاونین تاکید کرد، این تغییر نگرش می تواند موجب ارتقاء سطح کیفی وظایف وافزایش میزان عملکرد ادارات کل استانی شود که این مباحث  مطرح شده نیز مورداستقبال مدیران کل راه و شهرسازی قرار گرفت .

سریرست راه و شهر سازی استان با اشاره به برنامه های جدید راه و شهر سازی در تامین مسکن و نیاز های فعلی زوج های جوان در این بخش ، خاطرنشان کرد افزایش منطقی محدودهای شهری می تواند راهگشای این برنامه مهم وزارتخانه باشد که با توجه به جلوگیری توسعه شهرها در سالهای قبل، قدری تامین زمین را برای تولید مسکن مناسب با مشکلاتی مواجه نموده بود لذا برنامه توسعه منطقی برخی شهرها در طرح های توسعه شهری خود مشکل گشای این موضوع در برنامه های آینده خواهد بود .

وی در ادامه این نشست از تلاش ها و زحمات همکاران در سال ۹۷  تشکر کرد و توجه به رفاهیات را در برنامه های اول این اداره کل عنوان کرد و خاطر نشان کرد  این موضوع در نشست با وزیرراه و شهرسازی هم مطرح شد و قول مساعد دادند تا با جدیت پیگیر افزایش حقوق و دستمزد کارکنان راه و شهرسازی باشند .

مشکاتی در ادامه خطاب به معاون توسعه و مدیریت خود از او خواست کما فی السابق با جدیت مطالبات کارمندان را پیگیری نمایند وبا تاکید به ساماندهی و انتقال حسابها در سامانه یکپارچه چارگون براساس انتظارات وزارتخانه تلاش مضاعف داشته باشند

در ادامه این جلسه  تاکید شد در سال آینده رعایت نظم اداری، حضور به موقع کارکنان ،تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به موقع به درخواست های مراجعین سرلوحه کارها قرارخواهیم داد.

در پایان این نشست هرکدام از معاونین به موضوعات و مشکلات مرتبط با حوزه خود پرداختند و آخرین گزارشات خودر را در این جلسه ارائه کردند.