شناسهٔ خبر: 65314 - سرویس مسکن و شهرسازی

در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی انجام شد

سپاس از اعضای اصلی کمیته فنی ۳ شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران

جلسه معاون معماری و شهرسازی از تلاش‌های اعضای اصلی کمیته فنی ۳ شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران، با اهدای لوح سپاس قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق مالواجرد معاون معماری و شهرسازی در آخرین جلسه کمیته فنی کمیته ۳ شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در سال ۱۳۹۷، از اعضای اصلی کمیته فنی به خاطر همکاری یکساله با شورای عالی، قدردانی و تشکر کرد.

در این جلسه از سیدمحمد بهشتی، محسن حبیبی، زهرا اهری، مروارید قاسمی و مجید مخدوم به عنوان اعضای اصلی کمیته فنی و همچنین نمایندگان شرکت‌ها و سازمان‌ها از جمله اسدالله کریمی نماینده سازمان پدافند غیرعامل و حمیدرضا حاجوی معاون اداره کل فنی، تاسیسات و عمرانی وزارت کشور با اهداي لوح سپاس قدرداني شد.

در متن این لوح سپاس آمده است: تحقق آینده‌ای روشن در نظام شهرسازی و معماری کشور مرهون دانش، تجربه، همراهی، هم‌اندیشی در سطوح مختلف مراجع استانی و ملی است. تلاش صادقانه شما در کمیته فنی ۳ شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به عنوان مرجعی موثر و تصمیم ساز نقش به سزایی در پیشبرد ماموریت‌های محوله از سوی شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران داشته است. حضور متعهدانه شما را ارج نهاده و تداوم تلاش مجدانه جنابعالی در جهت نیل به چشم انداز روشن این سرزمین را آرزومندم.