شناسهٔ خبر: 65361 - سرویس استان‌ها

مسئول راههای روستایی مازندران خبر داد :

آسفالت دو کیلومتر از راه های روستایی شهرستان بابل با اعتبار ۲ میلیارد ریال

آسفالت مسئول راههای روستایی مازندران از آسفالت دو کیلومتر از راه های روستایی شهرستان بابل با اعتبار ۲ میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران, مسئول راههای روستایی مازندران از آسفالت دو کیلومتر از راه های روستایی شهرستان بابل با اعتبار ۲ میلیارد ریال خبر داد .

سعید نصر با اشاره به این نکته که عملیات اجرایی آسفالت گرم راه روستایی تنها کلا - ولیک به طول ۶۰۰ متر از محل اعتبارات ابلاغی به شهرستان بابل صورت پذیرفته است خاطر نشان کرد : این پروژه ی مهم به مبلغ ۲ میلیارد ریال انجام شد و مابقی کار به طول ۸۰۰ متر با  مشارکت اهالی محترم روستا آسفالت گرم به اتمام رسید که در این بخش مشارکت روستائیان از جمله موضوعات قابل توجه این پروژه ی مهم  بوده است.

مسئول راههای روستایی این اداره کل افزود :آسفالت و تعریض راه های روستایی از جمله موضوعات مهم و اساسی در توسعه این حوزه و از برنامه های مهم اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی است.

وی همچنین یادآور شد : راه روستایی امیرکلا - خواجه کلا از توابع شهرستان بابل از محل مشارکت مردمی نسبت به اجرای آسفالت گرم به طول یک کیلومتر به اتمام رسید که به این پروژه ی مهم هم نیز بصورت مشارکتی صورت پذیرفته است.