شناسهٔ خبر: 65371 - سرویس استان‌ها

تیم فوتسال راه و شهرسازی استان بوشهر قهرمان جام فجر شد

فوتسال بوشهر تیم فوتسال راه و شهرسازی استان بوشهر در مسابقات المپیاد کارکنان دولت جام فجر شهرستان بوشهر موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر, تیم فوتسال راین اداره کل در مسابقات المپیاد کارکنان دولت جام فجر شهرستان بوشهر موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

مسابقات المپیاد کارکنان دولت در دهه فجر که توسط اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهردر شهرستان بوشهر برگزار شده بود از میان ۱۶ تیم شرکت کننده در این مسابقات راه و شهرسازی استان بوشهر توانست مقام اول این مسابقات را از آن خود کند. 

اسامی نفرات تیم  فوتسال اداره راه و شهرسازی استان بوشهر عبارتند از آقایان: غلامعلی زنگنه ، سعید نظر زاده ، ایمان نبوی ، محسن مروتی ، ایمان موذنی ، یاسین برازجانی، صادق قائدی ، عیسی اسلامی ، فرهاد رفیعی ، ناصر کرمی، حسن پشتوان و به مربیگری آقای محسن رضایی و سرپرست تیم آقای صادق غلامی که در این دوره موفق به کسب مقام اول شدند.

گفتنی فینال این دوره از بازیها بین تیم های اداره راه و شهرسازی بوشهر و اداره برق بوشهر بوده ، که تیم راه و شهرسازی بوشهر توانست با نتیجه ۴ بر ۱ تیم حریف را شکست دهد و فاتح این دوره از مسابقات شود .