شناسهٔ خبر: 65433 - سرویس ریلی

سرپرست راه‌آهن در همایش روسای قطار:

بهترین برنامه تبلیغاتی، خدمت‌رسانی باکیفیت به مردم است

سعید رسولی سرپرست راه‌آهن گفت : بهترین برنامه تبلیغی برای شرکت راه‌آهن، خدمت‌رسانی خوب و باکیفیت به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در همایش روسای قطار که در سالن غدیر ساختمان مرکزی راه‌آهن برگزار شد با بیان اینکه  ۲۲ اسفند به نام " روز ملی شهید " نام‌گذاری شده است گفت: شهدا با نثار جان شیرین خود، آزادگی و امنیت را به این مملکت هدیه کردند و ولی‌نعمتان ما محسوب می‌شوند، ازاین‌رو وظیفه‌داریم پاسداران خوبی برای حفظ این نعمت باشیم .

وی خدمت‌رسانی مطلوب و باکیفیت را بخشی از این وظیفه عنوان کرد و افزود : خدمات بی‌کیفیت بهترین تبلیغات را بی‌اثر می‌کند و اعتماد نظام، مجلس و مردم به راه‌آهن، مرهون خدمات خالصانه و دلسوزانه همه کارکنان این شرکت است.

سرپرست راه‌آهن با تأکید بر استفاده از نظرات کاربردی همکاران ریلی، اظهار داشت : آموخته‌های دانشگاهی به‌تنهایی نمی‌تواند موجب ارتقا و پیشرفت خدمات ریلی شود بلکه استفاده از گوهر تجربه و راهکارهای افرادی که سالیان سال در این زمینه زحمت‌کشیده و با مسائل مختلف آشنا هستند، مکمل این آموخته‌ها و کارگشای بسیاری از مسائل است .

رسولی با اشاره به روحیه همکاری و احساس مسئولیت بالای روسای قطار خاطرنشان کرد: اکثر مسائلی که از سوی روسای قطار مطرح می‌شود پیشنهاد‌هایی مبنی بر بهبود خدمت‌رسانی درراه آهن است و معتقدم آنان که هرروز با مسائل مختلفی روبرو هستند می‌توانند به‌عنوان سفیران ریلی، دانش و تجربه کاربردی بسیار خوبی ارائه کنند.

وی به نقش و جایگاه نیروی انسانی درراه آهن تأکید کرد و افزود: اعتقاددارم که مهم‌ترین رکن هر سازمان منابع انسانی هستند و بدون حضور منابع انسانی فعال، سرزنده، علاقه‌مند و بانشاط، حتی بهترین فنّاوری‌ها و امکانات، موجب ارتقای بهره‌وری نمی‌شود.

رسولی با تأکید بر اینکه ارتقا شأن و منزلت همکاران درراه آهن در زمره برنامه‌های شرکت قرار دارد، اضافه کرد: توجه به معیشت و مسائل صنفی و استفاده از تجارب، دانش و پیشنهاد‌ها عموم کارکنانی که در صف مقدم خدمات ریلی هستند، در دستور کار شرکت راه‌آهن قرار دارد .

سرپرست راه‌آهن با اشاره به اینکه بعد از اصل ۴۴ فعالیت‌های تصدی‌گری به بخش خصوصی واگذار شد گفت: در نظر داریم تا روابط شرکت راه‌آهن را با بخش خصوصی بازتعریف کنیم و در این تعریف، مرزی بین بخش دولتی و غیردولتی در خانواده راه‌آهن وجود ندارد.

سرپرست راه‌آهن با اشاره به دیدار اخیر خود با آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع معظم تقلید و ارائه گزارشی در مورد فعالیت حمل‌ونقل ریلی گفت: وی در این دیدار اشتغال درراه آهن و خدمت‌رسانی به مردم را بسیار باارزش و خدا پسندانه دانست و خاطرنشان کرد که «اگر راه‌آهن در کشوری نباشد نقصی برای کشور محسوب می‌شود