شناسهٔ خبر: 65505 - سرویس استان‌ها

صدور حکم تعطیلی دو شرکت متخلف حمل و نقلی در گیلان

باربری کامیون معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین ومقررات حمل و نقل جاده ای دو شرکت حمل و نقل کالا در استان تعطیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان,معاون حمل و نقل این اداره کل گفت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین ومقررات حمل و نقل جاده ای دو شرکت حمل و نقل کالا در استان تعطیل شدند.

فریبرز مرادی با اعلام این خبر گفت: در راستای نظارت بر عملکرد بخش حمل و نقل      جاده ای ، در پی دریافت شکایات واصله از سامانه شهراه در خصوص تضییع حقوق رانندگان و عدم رعایت مقررات حمل و نقلی از جمله اخذ کمیسیون اضافی از رانندگان نسبت به تشکیل کمیسیون ویژه ی رسیدگی به تخلفات ( ماده۱۲ ) اقدام و دو شرکت حمل و نقل کالا ی استان به مدت یکماه تعطیل شد.

وی افزود : با تعطیلی این دو شرکت تعداد شرکتهای حمل و نقل کالای متخلف که از ابتدای سالجاری تاکنون مشمول حکم تعطیلی شدند به ۶ مورد رسید.

این مقام مسول در ادامه یادآور شد: از ابتدای سالجاری تا کنون۹۱ مورد پرونده ی شکواییه ی مطرح شده از سوی رانندگان توسط کمیسیون ویژه ی رسیدگی به تخلفات  ( ماده۱۲ ) مورد رسیدگی قرار گرفت که پس از بررسی علاوه بر تعطیلی۶ شرکت حمل و نقل  ۵۶ مورد جریمه نقدی ، ۱۶مورد تذکر کتبی و برای ۱۳ مورد نیز حکم تبرئه صادر شد.