شناسهٔ خبر: 65517 - سرویس استان‌ها

قرارداد واگذاری اراضی ساحلی بندر گز جهت ایجاد طرح گردشگری منعقد شد

ساحل دریا مدیركل راه و شهرسازی استان گلستان از انعقاد قرارداد واگذاری اراضی ساحلی بندرگز در آخرین روزهای سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان, مدیراین اداره كل از انعقاد قرارداد واگذاری اراضی ساحلی بندرگز در آخرین روزهای سال ۹۷ خبر داد.

حسين محبوبي در گفتگو  با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل اظهار داشت : اين واگذاری با هدف اجرای طرح گردشگری در اراضی ساحلی بندرگز و استفاده از ظرفیت سرمایه گذار بخش خصوصی با پیگیری‌های جناب آقای دکتر هاشمی استاندار معزز استان گلستان و نشست و جلسات متعدد با حضور سرمایه‌گذار و مدیران مرتبط استانی اجرایی شد.

مدیر كل راه و شهرسازی استان گلستان اراضی واگذار شده به این طرح را ۵۴ هکتار ذکر نمود و افزود: ایجاد فضای سبز و تفریحی و گردشگری از قبیل هتل از تعهدات سرمایه‌گذار است.

وی زمان پیش بینی شده اجرای این طرح را ۵ ساله عنوان نمود و ادامه داد: با اجرای این طرح شاهد تحول چشمگیری در گردشگری استان خصوصا شهرستان بندگز خواهیم بود.

محبوبی در خاتمه از همراهی کلیه مسئولین بلند مرتبه استانی، استاندار محترم، معاونین عمرانی و اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان گلستان و مدیران کل مرتبط و فرماندار شهرستان بندرگز که موجب این تحول بزرگ اقتصادی در استان شدند تشکر نمود.