شناسهٔ خبر: 65609 - سرویس هوایی

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد؛

آمادگی کامل تمام فرودگاه‌های کشور برای عملیات نوروزی

سیاوش امیرمکری مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به همراه مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از واحدهای عملیاتی فرودگاه حضرت امام(ره) بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیر مکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به همراه علی رستمی، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تنی چند از اعضای هیات مدیره این دو شرکت، در آخرین روز سال ۱۳۹۷ و همزمان با میلاد حضرت امیر (ع) از واحدهای عملیاتی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بازدید کردند.

امیرمکری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به این بازدید گفت: امروز فرصتی برای دیدار با مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و اعضای هیات مدیره این شرکت برای من و اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران فراهم شد تا بتوانیم هماهنگی خود را برای انجام بدون اشکال عملیات هوانوردی در این فرودگاه به حداکثر برسانیم.

وی ادامه داد: امروز همچنین بازدیدی از مجموعه عملیات فرودگاه حضرت امام شامل برج مراقبت و واحدهای الکترونیک و مخابرات داشتم تا ضمن تشکر  از همکاران این واحدها برای آنان در اجرای عملیات نوروزی و عملیات سال آینده آرزوی توفیق و موفقیت کنم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه با اشاره به آمادگی کامل تمام فرودگاه‌های کشور برای عملیات نوروزی، گفت: در بخش عملیات فرودگاهی، با همت کارکنان این شرکت آماده سازی ترمینال‌های مسافری، لندساید و  ایرساید فرودگاه‌ها انجام شده و آمادگی اعزام و پذیرش مسافر در تمام فرودگاه‌هایی که برنامه عملیات نوروزی در آن‌ها اجرا می‌شود، وجود دارد.

وی افزود: در بخش عملیات هوانوردی و ارائه خدمات به ایرلاین‌ها نیز همکاران عملیات هوانوردی تمام تجهیزات لازم  برای خدمترسانی را فراهم کرده و وارسی‌های لازم برای عملکرد بدون نقص این تجهیزات نیز انجام شده است.

امیرمکری در انتها گفت: همکاران بخش برج، اپروچ و مرکز کنترل فضای کشور نیز طبق برنامه تنظیمی در محل کار حضور و برای ارائه خدمات لازم را به صورت ۲۴ ساعته آمادگی کامل دارند.