شناسهٔ خبر: 65924 - سرویس جاده‌ای

آدم‌نژاد در گفتگو با پایگاه خبری اعلام کرد:

بازگشایی مسیر موقت به پلدختر جهت تردد خودروهای امدادی/ آغاز فعالیت تمامی سطوح پروازی فرودگاه خرم‌آباد از ساعت ۱۱ امروز

شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی خبر داد: ساعت ۲ بامداد امروز محور روستایی دهلیج به خرم‌آباد با حضور وزیر راه و شهرسازی به عنوان مسیر موقت و جایگزین مسیر پلدختر به خرم‌آباد تعیین شده و برای تردد خودروهای امدادی به این منطقه مورد استفاده قرار گرفت.

شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص آخرین وضعیت محور پلدختر به خرم‌آباد که به دلیل بارندگی‌های اخیر استان لرستان مسدود شده بود گفت: با توجه به بارندگی دیروز و انسداد برخی از راه‌های استان به ویژه مسدود شدن محورهای مواصلاتی به شهرستان پلدختر، تمامی عوامل راهداری و مجموعه نیروهای عملیاتی وزارت راه و شهرسازی در استان تلاش کرده و در نهایت موفق به بازگشایی محور موقتی در این منطقه شدند.

آدم‌نژاد ادامه داد: ساعت دو بامداد امروز محور روستایی دهلیج به خرم‌آباد با حضور وزیر راه و شهرسازی به عنوان مسیر موقت و جایگزین مسیر پلدختر به خرم‌آباد تعیین شده و برای تردد خودروهای امدادی به این منطقه مورد استفاده قرار گرفت.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه تمامی سطوح‌های پروازی فرودگاه خرم‌آباد نیز به دلیل شدت بارندگی‌ها دچار آب‌گرفتگی شده است گفت: درحال حاضر برخی از سطوح‌های پروازی آن باز شده و توسط بالگردها مورد استفاده قرار گرفته است.

به گفته وی تا ساعت ۱۱ امروز سایر سطوح‌های پروازی فرودگاه باز شده و به صورت عملیاتی فعال خواهند شد.

آدم‌نژاد روز گذشته با اشاره به مسدود بودن ۱۵ محور شریانی و ۲۸ محور غیر شریانی در کشور اعلام کرده بود که تا این لحظه محورهای شریانی هراز، چالوس، یاسوج-شیراز، آق‌قلا-گرگان، اهرم-فراشبند، قدیم خرم‌آباد-پلدختر، آزادشهر-شاهرود، ایلام-مهران، خرم‌آباد-کوهدشت، دره‌شهر-پل‌دختر، دورود-ازنا-شازند، حمیل-ایلام، پلدختر-کوهدشت و قدیم تهران-ساوه مسدود هستند.

به گفته وی همچنین محورهای غیر شریانی اولنگ-شاهرود، شمشک-دیزین، پونل-خلخال، سی‌سخت-پادنا، گنجنامه تویسرکان، سروآباد-پاوه، وازک-بلده، قدیم بستان-چذابه، چلگرد-صمصامی، آق‌قلا-عطاآباد، بندرترکمن-سه‌راهی یساقی، دیباج-گلوگاه، گمیشان-خواجه نفس و طرود-معلمان نیز مسدود هستند./