شناسهٔ خبر: 65988 - سرویس هوایی

در بازديد اميرمکري از فرودگاه کرمانشاه عنوان شد

ضرورت برنامه ريزي براي برطرف کردن تمام کمبودهاي فرودگاه

امیر مکری رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران در ادامه بازديدهاي خود از فرودگاه های مراکز استان های سیل زده در جريان نحوه خدمت رساني فرودگاه کرمانشاه به مسافران و نيز امکانات و کمبودهاي فرودگاه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران، سياوش اميرمکري که به منظور بررسی وضعیت فرودگاه خرم آباد در سیل اخیر به غرب کشور سفر کرده بود، پس از بازدید از این فرودگاه، از راه زمینی به کرمانشاه رفت تا از اقدامات این فرودگاه برای خدمت رسانی به مسافران نیز بازدید کند.

امیرمکری در جريان اين بازديد که 14 فروردين، همزمان با عيد مبعث انجام شد، عنوان کرد: در فرصت کم فراهم شده توانستم بازديدي کامل از حوزه عمليات هوانوردي فرودگاه کرمانشاه انجام دهم و در جريان امکانات و برخي از کاستي ها و کمبودهاي فرودگاه قرار گيرم.
رييس هيات مديره شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران اظهار اميدواري کرد: با توجه به به گستردگي کار و تنوع طرح هاي عمراني اين فرودگاه در سفر بعدي برنامه ريزي دقيقي درباره توسعه فضاهاي پروازي، ادامه طرح هاي در دست اجرا و نيز برطرف شدن کاستي هاي موجود انجام شود.

 این دهمین سفر مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در ایام نوروز محسوب می شود که برای بررسی وضعیت خدمت رسانی به مسافران انجام شد.