شناسهٔ خبر: 66016 - سرویس بنادر و دریانوردی

بازدید مدیرکل بنادر استان از طرح تسهیل گردشگری دریایی از فراز سواحل بوشهر

بازدید همزمان با روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از طرح تسهیل گردشگری در سواحل این شهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همزمان با روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و همچنین در راستای اجرای هرچه بهتر طرح گردشگری در استان بوشهر ،سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان  با حضور در باند فرودگاهی هوادریا نداجا، ضمن بازدید و بررسی از نحوه عملکرد تیم راهبردی جایروپلین  اداره کل بنادر و دریانوردی ، بصورت هوایی از  سواحل شهر بوشهر و اجرای طرح تسهیل گردشگری  بازدید کرد.

وی پس از بازدید، ضمن اعلام رضایت از اجرای دقیق طرح تسهیل گردشگری در آبهای استان بوشهر گفت: با توجه به حجم حضور مسافران و گردشگران در سواحل استان بوشهر بحمدلله این طرح با اجرای دقیق و منظم وبا رعایت تمامی ملزومات قانونی و استانداردها روزهای پایانی را سپری میکند که این امر خود بیانگر عظم جدی این اداره کل در ایمن سازی شرایط برای مسافران دارد.

وی ضمن تقدیر از تیم هوایی  اداره کل بنادر و دریانوردی استان نسبت به انجام پایش های متعدد آنان در ایام نوروز، اظهار داشت: با افزوده شدن یک فروند جایروپلن  و پایش های مستمر و متعددی که توسط تیم پایش این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی صورت گرفت،  ضمن ایجاد گامی موثر در اجرای دقیق طرح تسهیل گردشگری  ،محیط ایمن تر ی رابرای مسافران و گردشگران دریایی در آبهای استان بوشهر رقم زد.

ارجمندزاده افزود: با اتمام طرح گردشگری دریایی در استان ، از جایروپلن خریداری شده  در اجرای  ماموریت های جستجو و نجات و  مقابله با آلودگی دریایی استفاده خواهد شد.