شناسهٔ خبر: 66086 - سرویس استان‌ها

مدیریت امور اراضی برای حفظ اراضی دولتی با اداره کل راه و شهرسازی یزد همکاری می‌کند

مشکاتی حفظ اراضی دولت از جمله مواردی است که مورد توجه دستگاه‌های متولی قرار دارد و یکی از دغدغه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان یزد حفاظت از اراضی شهری متعلق به دولت و حفظ حقوق بیت‌المال است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سید عباس مشکاتی، مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد، در نشستی که با حضور مدیر امور اراضی استان با اشاره به اهمیت جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی برگزار شد، گفت: همکاری این دو دستگاه می‌تواند علاوه بر حفظ اراضی دولتی در راستای اجرای قانون حفظ باغات و اراضی زارعی موثر باشد و درجلوگیری از تصرفات این اراضی نقش سازنده‌ای را ایفا نماید.

 به گزارش خبرنگار ما به نقل از اداره ارتباطات واطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، این نشست در ارتباط با حفاظت از اراضی دولتی که سابقه واگذاری از طریق امور اراضی را داشته و در حال حاضر در حریم شهر حمدیا  واقع شده بحث و گفت‌وگو شد. 

سرپرست این اداره کل ضمن تشکر از اعلام همکاری مدیریت امور اراضی استان از یگان حفاظت راه و شهرسازی خواست تا با همراهی و مشارکت مدیریت امور اراضی در اجرای قانون مذکور و دفاع از حقوق بیت‌المال تمام تلاش خود را به‌کارگیرند.

غدیری مدیر امور اراضی استان نیز ضمن اعلام همکاری با این اداره کل اظهارامیدواری کرد این همکاری مشارکت  در سال جدید  دست آورد های ارزنده ای را درجهت حفظ حقوق بیت‌المال  داشته باشد.