شناسهٔ خبر: 66121 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند خبر داد:

برگزاری جشن اختتامیه مسکن مهر شهر جدید سهند تا پایان خردادماه/ امضای بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در یک سال گذشته/ کلنگ‌زنی بزرگترین دهکده ورزشی کشور در شهر جدید سهند

عباس مصطفوی عباس مصطفوی از کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین دهکده ورزشی کشور در شهر جدید سهند در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این تعداد واحد باقی‌مانده تا ۳۱ اردیبهشت ماه باید تمام شود که تلاش داریم بتوانیم در خردادماه امسال جشن اختتامیه مسکن مهر شهر جدید سهند را برگزار کنیم.

عباس مصطفوی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی این شهر جدید بیان کرد: شهر جدید سهند در کل دارای ۳۵ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر است که در حال حاضر با احتساب ۱۵۰۰ واحد آماده تحویل فعلی حدود یکهزار واحد باقی‌مانده است.

مصطفوی در این‌باره افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این تعداد واحد باقی‌مانده تا ۳۱ اردیبهشت ماه باید تمام شود که تلاش داریم بتوانیم در خردادماه امسال جشن اختتامیه مسکن مهر شهر جدید سهند را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه پروژه آزادراه تبریز – سهند – اندیشه نیز با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در مرحله خوبی قرار دارد گفت: درحال حاضر شرایط اجرای پروژه فراهم بوده و طبق برنامه‌ریزی و وعده‌های داده شده تصمیم داریم پروژه را تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری برسانیم.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود از کلنگ‌زنی بزرگترین دهکده ورزشی کشور در شهر جدید سهند در سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام خواهد گرفت ساخت بزرگترین سالن‌های ورزشی و کمپ تمرینی وزشکاران را به همراه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند همچنین از ساخت دهکده ۱۵ هکتاری سلامت و دهکده تفریحی در این شهر جدید خبر داد و گفت: این پروژه‌ها هم‌اکنون آماده کلنگ‌زنی بوده و با حضور وزیر راه و شهرسازی در سهند آغاز خواهند شد.

مصطفوی در بخش دیگری از سخنان خود از امضای بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در سال ۹۷ برای شهر جدید سهند خبر داد و گفت: خوشبختانه این تفاهم‌نامه‌ها در زمینه های خدمات روبنایی، تولید مسکن و باغ‌ویلا فعال خواهند بود.

وی همچنین از تصویب فاز ۵ سهند به مساحت ۴۰۴ هکتار خبر داد و گفت: این اقدام می‌تواند به عنوان پایلوت نمونه طراحی شهری مطرح و مورد الگو قرار گیرد./