شناسهٔ خبر: 66125 - سرویس استان‌ها

تشريح خدمات راه و شهرسازي تربت جام در سال ۱۳۹۸

مظفری جام رييس اداره راه و شهرسازي تربت جام ، باخرز و صالح آباد خدمات اين اداره در سال ۹۷ را تشريح كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، علي مظفري در تشريح خدمات شاخص اين اداره در سال ۹۷ گفت: اين اداره در سال گذشته در حوزه مهندسي ساخت و توسعه اقدام به تأمين اعتبار جهت آسفالت راه هاي ۵ روستاي گوربند، دوسنگ، باغ كشمير، حاجي آباد، رحيم آباد و شهوه گلارچه جمعاً به طول ۲۰ كيلومتر کرده است.

وي با اشاره به اينكه آسفالت راه روستاي گوربند به طول ۳۵۰۰ متر و به ارزش ۱۲ ميليارد ريال در سال گذشته  اجرا و به بهره برداري رسيد، افزود: همچنين آسفالت راه روستاهاي مميزآب، گورخار، همت آباد و درخت توت نيز به طول ۱۰ كيلومتر با هزينه ۳۰ ميليارد ريال تامين اعتبار شده و در دست اقدام است. 

مظفري با اشاره به تأمين اعتبار و اختصاص زمين به منظور ساخت كتابخانه در سايت مسكن مهر گفت: همچنين اخذ اسناد مسكن مهر و نيز نظارت بر ساخت و سازهاي ساختمان ها طبق ماده ۳۵ و ۳۸ قانون نظام مهندسي از اقدامات شاخص اين اداره در سال گذشته بوده است.

رييس اداره راه و شهرسازي تربت جام، باخرز و صالح آباد به صدور سند تك برگي براي اراضي ملي به مساحت ۱۳۵ هزار و ۴۳۲ مترمربع، حراست از اراضي ملي و نيز انجام استعلام هاي مربوط به فرم «ج» از ديگر اقدامات شاخص اين اداره در سالي كه گذشت بوده است.