شناسهٔ خبر: 66143 - سرویس وزارتی

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت:

برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیرکل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی

مهران کفاش جلسه تودیع و معارفه مدیرکل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مراسم تودیع رضا اردلانی و معارفه حمیدرضا سلیمانیان مدیركل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی با حضور مهران كفاش معاون حقوقی، امور مجلس و استانها وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

كفاش در این جلسه تغییر جایگاه در عرصه كاری و خدمات‌رسانی را امری عادی برشمرده و هدف این انتصابات را وقوع جریانی تازه با هدف انجام امور با انرژی بهتر و مضاعف، بیان كرد.

وی با بیان تأكید وزیر راه و شهرسازی بر یكپارچه‌سازی موضوعات حقوقی در بخشهای مختلف وزارتخانه، خواستار برقراری هماهنگی و یكپارچگی در جلسات حقوقی و نیز حل اختلافات دستگاه‌های تابعه در داخل وزارتخانه و عدم ارجاع آنها به محاكم دیگر شد.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینكه وزیر راه و شهرسازی معتقد به انتصاب‌های درون سیستمی هستند از انتخاب آقای سلیمانیان به عنوان مدیركل جدید دفتر حقوقی خبر داده و ضمن اینكه مدیركل سابق حقوقی را فردی توانا برشمرد و از بكارگیری ایشان در جایگاه دیگری در آن معاونت خبر داد.

كفاش با بیان اینكه در دوره كاری جدید انتظار داریم امور حقوقی با سرعت و جدیت بیشتری پیگیری و انجام شود، گفت: تصمیم داریم در این دوره راهكار جدیدی برای یكپارچه سازی موضوعات حقوقی وزارتخانه پیدا كنیم.

در ادامه جلسه، سلیمانیان ضمن تشكر از حسن اعتماد معاونت حقوقی وزارت راه و شهرسازی در انتصاب خود، گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یك نعمت محسوب می‌شود زیرا كه فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم، جامعه و كشور بوده لذا امری مقدس به شمار می‌آید.

مدیركل دفتر حقوقی، معاونت حقوقی، امور مجلس و استانها  را از اركان فكری ستاد وزارتخانه برشمرد و بیان كرد كه تصمیم دارد در دوره كاری خود با همت بیشتر همكاران آن دفتر،  امور محوله را به نحو احسن به پیش برده تا دفتر حقوقی به جایگاه شایسته خود برسد.