شناسهٔ خبر: 66194 - سرویس وزارتی

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی:

کارکرد هرمزگان ملی و خدمت به مردم آن لذت بخش است/ با مصوبات مجلس زیرساخت‌های آسیب دیده استان‌های سیل‌زده برطرف می‌شوند

مهران کفاش معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی گفت: با مصوبه مناسب مجلس هرچه زودتر زیرساخت‌های آسیب‌دیده استان‌های سیل‌زده را برطرف خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهران کفاش، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید راه و شهرسازی هرمزگان، اظهارکرد: این اقبال عمومی در آئین تودیع و معارفه نشان‌دهنده خدمات مناسب مهندس شیری است که تمامی حاضرین قدردان آن هستند.

وی با بیان اینکه کارکرد هرمزگان ملی است و خدمت کردن به مردم هرمزگان لذت‌بخش و ارزشمند است، تصریح کرد: در پی بارش‌های فراوان در تعطیلات نوروزی، خطاهای انسانی از گذشته خسارت‌هایی را به مردم و کشور وارد کرده است.

کفاش با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر نشان داد که نقش مشاوره‌ای مجموعه وزارت راه و شهرسازی غیرقابل‌انکار است، اظهار کرد: اگر در برخی جاها به مطالعات راه و شهرسازی و مشاوره‌های صورت گرفته، توجه می‌شد اکنون خسارت‌ها بسیار کمتر بود.

وی با بیان اینکه شخص وزیر در مناطق سیل‌زده حضور داشته و از نزدیک در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: اتفاقات صورت گرفته باید درس‌های زیادی برای ما داشته باشد که نقش مشاورین پروژه غیرقابل‌انکار است.

این مقام مسئول ادامه داد: مدیران باید تنها به فکر خدمت به مردم باشند و بتوانند از تجارب و توانمندی‌هایشان در جهت ارائه خدمت صادقانه و توسعه کشور بهره ببرند.

کفاش با بیان اینکه پیشبرد اهداف در استان‌ها نیاز به همدلی و هماهنگی تمامی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی دارد، عنوان کرد: هماهنگی می‌تواند کارها را بهتر انجام دهد و برای شخص وزیر قابل‌قبول نیست که هماهنگی و تعامل حداکثری نباشد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بحث تغییرات مدیران کل استان‌ها امری طبیعی است و زمان مثل برق و باد می‌گذرد، افزود: از مهندس شیری خواستیم در استان بماند و ادامه کار دهد، اما خود درخواست جابه‌جایی داد و امیدوارم در پایتخت بتوانیم از این مدیر موفق بهره ببریم.

وی با بیان اینکه مهندس رضایی با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و تجارب و کارنامه موفق شخصی توانمند است، تصریح کرد: امیدوارم با سیاست تعامل و هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی و مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس مشکلات را با جدیت برطرف کند.

کفاش با اشاره به اینکه در زمان کنونی با کمبود منابع مالی روبه رو هستیم، اضافه کرد: گرچه اعتبارات خوبی در سال جاری دز بخش راه و شهرسازی دیده شده و باید به دنبال مدل اثربخش باشیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: با مصوبه مناسب مجلس هرچه زودتر زیرساخت‌های آسیب‌دیده استان‌های سیل‌زده را برطرف خواهیم کرد.