شناسهٔ خبر: 66425 - سرویس هوایی

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی خبر داد:

هدف گذاری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برای رونق تولید ملی و کمک به اقتصاد کشور

علی رستمی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: برنامه‌ریزی‌ها در این مجموعه باید در راستای شعار سال و کمک به اقتصاد کشور و رونق تولید تهیه و تدوین شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) علی رستمی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در جلسه هیات مدیره این شرکت ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار داشت : هدف اصلی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در سال جدید همگام با شعار سال و در جهت کمک به اقتصاد کشور و تولید ملی ترسیم شده و به همین منظور لازم است تا برای تحقق این هدف برنامه ریزی جامعی داشته باشیم.

وی گفت : با راه اندازی منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی در کنار پهنه هوانوردی در شهرفرودگاهی امام خمینی (ره)، زیرساخت های لازم برای کمک به اقتصاد کشور در این مجموعه فراهم شده و ما باید از تمام این زیرساخت ها برای کمک به رونق تولید در کشور استفاده کنیم.


علی رستمی با اشاره به اینکه لازمه تحقق اهداف هر شرکتی یک برنامه ریزی خوب و مفید است افزود : باید در آغاز سال جدید تمامی بخش های فعال در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با برنامه ریزی دقیق در راستای تحقق هدفی که ترسیم شده گام بردارند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : مهم ترین نکته ای که باید مورد توجه مدیران و معاونین این مجموعه در سال جدید قرار گیرد، برنامه ریزی بر مبنای علم وآگاهی است و با در نظر گرفتن این دو مورد در برنامه ریزی ها زمینه پیشرفت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیش از پیش فراهم خواهد شد.

رییس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه برنامه ریزی های ما باید مانند کار کردن تمامی اجزای بدن انسان که با هماهنگی خاصی عمل می کنند انجام شود، یادآورد شد : اگر در تمامی بخش ها و مجموعه های مختلف شرکت شهر فرودگاهی هماهنگی های خوبی صورت گیرد علاوه بر جلوگیری از هزینه های اضافی، در مدیریت زمان نیز موفق خواهیم شد.

وی ادامه داد : تمامی کارهای ما اگر با برنامه ریزی های مناسب و دقیق انجام شود آیندگان در مورد ما قضاوت های خوبی خواهند کرد و اسم ما به یادگار در این شرکت باقی خواهد ماند.

رستمی تکمیل خدمات شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را در حوزه های ایمنی و تسهیلات فرودگاهی از دیگر برنامه های مهم این مجموعه در سال جدید برشمرد.