شناسهٔ خبر: 66467 - سرویس مسکن و شهرسازی

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش می دهد:

افزایش دما در شمال شرق کشور تا ۱۰ درجه/ تهران خنک تر می شود/ دریای خزر مواج است

آب و هوا تحلیل آخرین نقشه‌های پیش رو هواشناسی و همچنین پیش‌بینی کلی براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، از بعدازظهر دیروز تا بعدازظهر امروز در شمال غرب و غرب کشور بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تحلیل آخرین نقشه‌های پیش رو هواشناسی و همچنین پیش‌بینی کلی براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، از بعدازظهر دیروز تا بعدازظهر فردا در شمال غرب و غرب کشور بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

همچنین برای امروز چهارشنبه در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و همچنین جنوب غرب کشور نیز بارش پراکنده باران گاهی با رعدوبرق را شاهد خواهیم بود.

پنجشنبه در جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و مرکز کشور بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد. در این روز در شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق نیز شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

دریای خزر روز پنجشنبه مواج است و امروز دمای هوا در شمال شرق کشور بین ۷ تا ۱۰ درجه افزایش یافته و سپس از اواخر وقت پنجشنبه روند کاهش دما در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز قسمتی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی باد را تجربه خواهد  کرد و برای دو روز دیگر تا آخر هفته این شرایط همراه با رگبار باران همراه است. بیشینه دمای تهران امروز ۲۴ درجه بالای صفر پیش‌بینی شد که انتظار می رود تا پایان هفته هوای پایتخت خنک تر شود.

اهواز امروز با آسمانی ابری و نیمه ابری همراه با وزش‌های باد شدید با ثبت بیشینه دمای ۳۵ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان بود و در مقابل ارومیه، بیرجند و زنجان با ۱۸ درجه بالای صفر خنک‌ترین مراکز استان بودند.

شرایط جوی و دمای سه روز آینده استان‌های کشور را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.