شناسهٔ خبر: 66711 - سرویس استان‌ها

ساخت ۶۵ کیلومتر راه روستایی جدید در سال ۹۷

روکش اسفالت مدیر ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی کردستان از احداث بیش از ۶۵ کیلومتر راه روستایی در سال گذشته خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاعاطلاع‌ اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان ، رامین محمودی گفت :با وجود مشکلات عدیده اعتباری در سال گذشته ، نهضت آسفالت و بهسازی راه های روستایی استان ادامه یافته و با همت و تلاش تمامی عوامل دخیل در امر راهسازی اعم از مدیران ، کارشناسان ،مشاوران و پیمانکاران توانستیم از ۶۵ کیلومتر راه روستایی جدید در استان بهره برداری نمائیم .

محمودی ادامه داد : این حجم از راه های ساخته شده در شهرستانهای سنندج ، بیجار ، دیواندره ، مریوان ، قروه ،سروآباد ، بانه ، کامیاران با اجرای ۲۸ پروژه و با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان مورد استفاده قرار گرفته است .

وی با اشاره به اینکه هم اکنون پروژه های متعددی برای بهبود سطح برخورداری از راه مناسب روستایی در دست اجرا است گفت : مشکل اعتباری و تامین منابع مالی از جمله مشکلات پیش روی پروژه های راهسازی استان است که امید است با پیگیری های مجموعه مدیریتی استان بخشی از مشکلات پیمانکاران و مشاوران طرف قرار داد کاسته شود .