شناسهٔ خبر: 66723 - سرویس هوایی

مدیر فرودگاه یاسوج خبر داد

مذاکره با شرکت‌های هواپيمايی برای افزايش پروازهای فرودگاه ياسوج

علي محسنيان مدير فرودگاه ياسوج از مذاکره با شرکت‌های هواپيمايی ماهان و قشم اير به دنبال پيگيری ويژه وزير راه و شهرسازی برای افزايش پروازهای اين فرودگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، علی محسنیان، مدیر فرودگاه یاسوج گفت: وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر خود به کهگیلویه و بویر احمد که فروردین امسال انجام شد، در نشست شورای مدیریت بحران استان اعلام کرد که با جدیت، افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج پیگیری می‌شود.

وی افزود: با تاکید وزیر راه و شهرسازی پیگیری و رایزنی ها برای افزایش پروازهای فرودگاه شدت گرفت و اکنون شرکت های هواپیمایی ماهان و قشم ایر در حال بررسی برقراری پروازهای جدید در مسیر تهران- یاسوج- تهران هستند که البته با توجه به کاهش محسوس مسافران هوایی در ماه رمضان، برنامه های پروازی جدید از اواخر خرداد اعلام می شوند.

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: اولویت ما برای افزایش پروازها مسیر تهران- یاسوج- تهران است و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم پرواز یاسوج- مشهد را نیز دایر کنیم.

وی افزود: اکنون از فرودگاه یاسوج چهار پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به طور هفتگی در روزهای دوشنبه و جمعه انجام می شود.