شناسهٔ خبر: 66803 - سرویس مسکن و شهرسازی

مديرعامل سازمان ملى زمين و مسكن مطرح كرد؛

واگذارى ٤٠ قطعه زمين در مناطق سيل زده به بنياد مسكن

علی نبیان علي نبيان از واگذاری ۴۰قطعه زمین بدون معارض در مناطق سیل‌زده به بنیاد مسکن جهت برطرف کردن بخشی از آلام هموطنان سیل زده خبر داد و افزود: مجموعه وزارت راه و شهرسازی تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن آسیب های وارد شده به مردم شریف لرستان انجام خواهد داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان در نشست شورای مسکن استان که به ریاست استاندار لرستان در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: قبل از حضور در لرستان تمهیدات انجام شد و حدود ۱۰هکتار زمین در معمولان در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت.

وی افزود: بحث تفکیک زمین ها انجام شده و براساس تفاهم های صورت گرفته از فردا بحث عملیات اجرایی و پس از آن تحویل به مردم معمولان انجام می شود.

علی نبیان افزود: در دیدار با استاندار لرستان و معاونین ایشان به بررسی آمار دقیق مسکن های تخریب شده در حریم و بستر رودخانه پرداختیم و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.

وی همچنین با حضور در محل اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان و در دیدار با مدیرکل و معاونین این اداره کل ضمن بررسی میزان اراضی مناسب برای احداث مسکن سیل زدگان استان، افزود: حدود ۶.۵ هکتار زمین نیز در خرم آباد تحویل داده ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: همچنین ۴۰ قطعه زمین بدون معارض در مناطق سیل‌زده لرستان در اختیار بنیاد مسکن قرار می‌دهیم.

لازم به ذکر است در این سفر مهدی ابراهیمی عضو هیات مدیره و معاون املاک و حقوقی و علی ثباتی مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، نبیان را همراهی می کردند.