شناسهٔ خبر: 66833 - سرویس استان‌ها

مسئول پدافند غیرعامل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان

مانورهای آمادگی اکیپ های راهداری با قدرت بیشتر انجام می شود

برقیکار اصفهان مسئول پدافند غیرعامل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای مقابله با بحران ها و حوادث غیر مترقبه گفت: مانورهای آمادگی اکیپ های راهداری در سال جدید با قدرت بیشتر انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، حمیدرضا برقیکار با بیان اینکه برگزاری مانورهای متعدد کمک شایانی به مدیریت بحران در نوروز امسال کرد، افزود:  مجموعه اقداماتی که با همکاری معاونت های مختلف در راستای پدافند غیرعامل انجام شد، میزان خسارات های جانی و مالی ناشی از سیل، طوفان و برف سنگین در استان را به حداقل ممکن رساند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با مدیریت و همکاری همه جانبه دستگاه ها به جان هیچ یک از هموطنان در جریان سیلاب های نوروزی در استان آسیبی وارد نشد.

مسئول پدافند غیرعامل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از بررسی بحران های نوروزی دریک  جلسه تخصصی خبر داد و گفت: با شناسایی نقاط ضعف و قوت مانورهای جدیدی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

برقیکار تصریح کرد: ایجاد آمادگی در نیروها، افزایش توانمندی کاربران ماشین آلات، تسهیل مدیریت بحران، تعریف مجموعه اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری از جمله اقدامات پیش بینی شده در سال جاری به شمار می آیند.