شناسهٔ خبر: 66883 - سرویس استان‌ها

اجرای عملیات اتمام زیرگذر خروج آب در مناطق سیل زده بهنمیر

فاطری رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر و فریدونکنار از اجرای عملیات اتمام زیرگذر خروج آب در مناطق سیل زده بهنمیر در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران, محمد فاطری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی اتمام زیرگذر خروج آب در مناطق سیل زده بهنمیر با مشارکت نهادهای مردمی و پیگیری مدیران دستگاه های اجرایی و سایر مسئولان ذیربط صورت گرفته خاطرنشان کرد : این پروژه مهم در چهار نقطه پیش بینی شده است به طوریکه در یک نقطه به دستور مدیرکل  راه و شهرسازی در کمتر از ۲۴ ساعت انجام شد.

وی افزود : با توجه به آنکه خروج آب درزمان سیلاب موضوعی مهم می باشد لذا  با تلاش شبانه روزی همکاران این مهم صورت گرفته است که به نوعی مانع توقف و اختلال در تردد محور بهنمیر به شهرهای همجوار شده است.

محمد فاطری تصریح کرد : با توجه گردشگرپذیر بودن این بخش از استان و حجم بالای تردد و همچنین وجود بندر فریدونکنارکه نقش مهمی در توسعه اقتصادی شهرستان و استان دارد  لذا ارتقا و تعریض محورهای فوق جز اولویت های اصلی و مهم در راستای توسعه شریان ها و محورهای مواصلاتی استان است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر و فریدونکنار همچنین یادآور شد : درصدد می باشیم در سال ۹۸ با اخذ و تخصیص بودجه های لازم و مناسب پروژه های مهم فریدونکنار بابلسر  را با کمک مدیرکل  راه و شهرسازی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،سایر مسئولین اجرا و عملیاتی نماییم.