شناسهٔ خبر: 6700 - سرویس استان‌ها

سفر استاني به فارس - ۷

بازديد وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های شهرستان کازرون

سفر وزیر راه و شهرسازی به استان فارس وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر به استان فارس و شهر شیراز از محور شیراز - دشت ارژن، دشت ارژن - کازرون (جاده جدید)، پروژه بزرگراه کازرون - پل آبگینه بازدید كرد.

به گزارش روابط عمومی ادراه کل راه و شهرسازی فارس، دکتر آخوندی که به همراه دکتر شاهین محمد صادقی نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی، مهندس حسن نیا معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور، مهندس عشایری مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس و تنی چند از مسؤلان کشوری و استانی در شهرستان کازرون حضور یافته بود از پروژه های حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان بازدید کردند.

گفتنی است تونل محرم که جاده کازرون – شیراز را به سمت محور نورآباد – بوشهر متصل می کند، نیز مورد بازدید وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه قرار گرفت.

براساس این گزارش، در سفر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی محور کازرون – قائمیه، قائمیه – بابامیدان، کنار تخته – خشت نیز مورد بازدید قرار گرفت.

قابل ذکر است از عملیات اجرایی احداث پروژه محور خشت – وحدتیه نیز در سفر کاری وزیر راه و شهرسازی بازدید شد و مراحل گوناگون ساخت این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

مقصد بعدی وزیر راه و شهرسازی در اولین روز ورود ایشان به استان فارس شهرستان ممسنی و رستم می باشد.