شناسهٔ خبر: 67034 - سرویس استان‌ها

بازدید مدیر کل راه و شهرسازي اصفهان از پروژه‌هاي سميرم

بازدید امیرخانی از سمیرم مدير كل راه و شهرسازي استان اصفهان در بازدید از پروژه هاي سميرم گفت: در بازدید از ۲۰ پروژه براي اجرايي شدن و يا تعيين تكليف آنها تصمیماتی گرفته شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازي استان اصفهان, در سفر يك روزه  حميدرضا اميرخاني مدير كل راه وشهرسازي استان به همراه اصغر سليمي نماينده مردم سميرم در مجلس شوراي اسلامي و ساير مسئولين شهرستان در قالب بازدید از پروژه هاي در دست ساخت و يا مطالعه راه هاي روستايي و نيز بخش مسكن و بازآفريني شهري سميرم مشكلات موجود بر سر اجراي پروژه ها به ويژه راه هاي روستايي شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و براي اجرايي شدن و يا تعيين تكليف آنها اتخاذ تصميم شد.

اميرخاني در رابطه با پروژه هاي سميرم گفت : محور آغداش- اسلام آباد به طول ۴ كيلومتر و مبلغ قرارداد ۱۱ ميليارد ريال ، محور دولت قرين به طول ۳.۵ كيلومتر با مبلغ قرارداد ۱۲ ميليارد ريال و محور شهيد- دژكرد به طول ۱۵ كيلومتر و مبلغ قرارداد ۴۰ ميليارد ريال مراحل مقدماتي و زيرسازي آن انجام گرفته و بعد از تهيه قير مورد نياز آن اسفالت آن تكميل مي شود.

وي ادامه داد : محور زمان كهريز-خسرو شيرين به طول ۵.۵ كيلومتر و مبلغ قرار داد ۲۱ ميليارد ريال، خاكبرداري و بستر سازي آن انجام شده و مابقي عمليات به زودي آغاز مي شود.

مدير كل راه وشهرسازي استان افزود : محور گرموك –همنجان به طول ۱.۵ كيلومتر در حال انعقاد قراردادي به مبلغ ۲۲ ميليارد ريال است كه به محض ابلاغ قرار داد آن عمليات اجرايي آغاز خواهد شد و تعريض باند دوم محور سه راهي مروك-مهرگرد به طول ۱۰كيلومتر نيز، نقشه هاي ۱.۵ كيلومتر از آن تهيه شده و در صورت آزاد سازي  به زودي عمليات خاكي بخشي از اين محور آغاز خواهد شد و محورهاي خفر-سرباز و گود تپه نيز در حال مطالعه هستند.

وی در خصوص محور قدمگاه نيز ادامه داد: محور قدگاه در صورت احداث فاصله مركز بخش پادنا به مركز شهرستان را ۳۰ كيلومتر نزديك مي كند اين محور از نظر زمين شناسي و توپوگرافي موقعيت مناسبي دارد و مطالعات و قرار داد نقشه برداري آن انجام شده و اميدوار هستيم بعد از مصوب شدن طرح، راه گشايي و اجراي عمليات آن آغاز شود.

گفتني است در ادامه از محور حنا ، بافت سيل زده كوشك قلعه واحد هاي مسكن مهر آبشار سميرم كه در سه طبقه و با مشاركت بانك صادرات ساخته شده و تعدادي از واحدها جهت واگذاري به خانوارهاي دو معلولي  نيز بازديد شد.