شناسهٔ خبر: 67183 - سرویس استان‌ها

تکمیل سامانه خدمات شهروندی لارستان در سایت وزارت راه وشهرسازی (شهراه)

راه و شهرسازی لارستان مدیریت معماری و شهرسازی اداره کل راه وشهرسازی لارستان از تکمیل سامانه خدمات شهروندی این اداره کل در سایت وزارت راه وشهرسازی(شهراه) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، سلمان مهرابی مدیریت معماری و شهرسازی این اداره کل اظهار داشت: تکمیل سامانه شهراه با هدف ثبت گزارشات مردمی در خصوص تخلفات ساختمانی و شهرسازی راه اندازی شده است.

وی در ادامه افزود : مردم می توانند هر نوع تخلف از قانون در حوزه ساختمان و یا شهرسازی از قبل تراکم غیر مجاز، عدم رعایت ایمنی، تجاوز به حریم شهری ، ساخت و ساز غیر مجاز ، تخلفات شهرداری ها شکایت از ناظر را از طریق سایت www.shahrah.mrud.ir ثبت نموده و به کارشناسان حوزه شهرسازی ومعماری و یا مسکن و ساختمان جهت بازدید حضوری از محل وقوع تخلف اطلاع دهند .

مدیریت معماری و شهرسازی اداره کل راه وشهرسازی لارستان خاطرنشان کرد : نظر به اینکه ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان نظارت عالیه بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی ، مقررات ساختمان بر عهده راه و شهرسازی ، گزارش های مردمی در خصوص تخلفات مرد بحث کمک شایانی به تحقق اهداف این قانون خواهد نمود .