شناسهٔ خبر: 67283 - سرویس استان‌ها

عملیات اجرایی آسفالت گرم راه روستایی محور گلیجان تنکابن تمام شد

بهسازی و روكش آسفالت راه‌های روستایی طالب آباد سرپرست اداره نظارت بر راه های روستایی و فرعی راه و شهرسازی مازندران از اتمام عملیات اجرایی آسفالت گرم راه روستایی محور گلیجان تنکابن به طول ۵۰۰ متر خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران, سعید نصر با اشاره به اینکه آسفالت گرم  راه روستایی محور  گلیجان از توابع شهرستان تنکابن به طول ۵۰۰ متر و به عرض ۵ متر عملیاتی شد خاطرنشان کرد : اعتبار این پروژه یک میلیارد و پانصد میلیون ریال که  با ابلاغ شهرستانی و از محل اعتبارات استانی صورت پذیرفته است.

بهره مندی ۱۱۹ خانوار از راه مناسب

نصر تصریح کرد : این روستا در دهستان گلیجان قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت  آن ۴۰۶ نفر (۱۱۹خانوار) بوده‌ است .

وی اظهار کرد : پروژه فوق از جمله پروژه های مهم ۶ ماه دوم سال ۹۷ بوده است لذا  این اداره در راستای برنامه ها و اهداف خود در زمینه بهسازی و ایمن سازی راه های تحت پوشش خود اقدامات گسترده ای در دستور کار خود داشته که از جمله آنها می توان به روکش آسفالت محور روستای محمد آباد و جرکلباد در بهشهر شیرکلا در هزارجریب  نکا و ترراجی کلا به باغ دشت در بابل اشاره کرد.

گفتنی است  میزان راه های اصلی روستایی و فرعی شهرستان تنکابن ۶۵۰ کیلومتر است.