شناسهٔ خبر: 67359 - سرویس مسکن و شهرسازی

همکاری دستگاه‌های مرتبط با مسکن برای اجرایی شدن طرح اقدام ملی

علی نبیان علی نبیان همکاری دستگاه‌های مرتبط با مسکن را برای اجرایی شدن طرح اقدام ملی مثبت ارزیابی و بر اهمیت این طرح ملی در رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشستی با داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه و سروستان به بحث درخصوص همکاری‌های مشترک سازمان ملی زمین و مسکن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت بازآفرینی شهری در شناسایی و واگذاری زمین برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی پرداخت و بر اهمیت این طرح ملی در رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

در این دیدار گزارشی از روند شناسایی اراضی مورد نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان ارایه شد و از همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری ها در تحقق ساخت یکصد هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی قدردانی بعمل آمد.

بخش دیگری از این دیدار به بحث و بررسی در خصوص مسائل زمین‌های مربوط به پایانه مسافربری شهرستان خرامه بود که در این خصوص نیز تصمیم لازم در تعامل با شهرداری به عمل آمد.

همکاری با شهرداری‌ها در ساماندهی به بافت فرسوده و اجرای طرح های بازآفرینی از دیگر موارد مورد بحث معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده مردم در شهرهای خرامه و سروستان بود.