شناسهٔ خبر: 67395 - سرویس بنادر و دریانوردی

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر عنوان کرد:

پیاده سازی نظام مدیریت پروژه در سازمان بنادر/ برای هر بندر؛ نسخه توسعه ای مربوط به آن طراحی می شود/ اتمام ۲ پست اسکله طرح توسعه فاز ۳ بندر شهیدرجایی تا پایان امسال

محمدرضا الهیار معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای هر بندر نسخه مربوط به آن را طراحی خواهیم کرد تا طی یک بازه زمانی مشخص به نقطه ای مطلوب برسیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمدرضا الهیار درباره طرح های مهندسی و زیربنایی سازمان بنادر گفت:  برای هر بندر نسخه مربوط به آن را طراحی خواهیم کرد تا طی یک بازه زمانی مشخص به نقطه ای مطلوب برسیم و دارایی های موجود در حوزه تجهیزات را با نگاهی یکپارچه به سمت استانداردهای بین‌المللی سوق دهیم.

وی ادامه داد: با وجود دارایی های فعلی در بخش زیرساخت ها و تجهیزات بنادر با برنامه ریزی مشخص و بر اساس استانداردهای بین‌المللی روز دنیا وضعیت توسعه ای خود را پیش خواهیم برد.

اله یار اذعان داشت: یکی از اولویت ها بخش مهندسی سازمان بنادر به نظام مدیریت پروژه مربوط می شود که پیاده سازی دو تا سه حوزه دانشی جدید در سال ۹۸ در دستور کار قرار گرفته است بر این اساس طبق برنامه ریزی در طول چهار سال، تمامی حوزه های دانشی را در سازمان بنادر و دریانوردی پیاده‌سازی می کنیم.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری و بر اساس برنامه زمان بندی شده، ۲ پست اسکله اولیه  فاز ۳ بندر شهید رجایی را تحویل بگیریم و علاوه بر این مطالعات فاز ۲ طرح توسعه بندر شهیدرجایی را به شرط تامین منابع مالی در دستور کار قرار خواهیم داد.