شناسهٔ خبر: 67473 - سرویس استان‌ها

بازدید مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل از پروژه های شهرستان پارس آباد

حیدری در پارس آباد مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل در بازدید از پروژه های شهرستان پارس آباد گفت: ۳۰ میلیارد ریال برای اتمام راه روستایی ایران آباد- تازه کند- اجیرلو و اسلام آباد – شهرک مورد نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ، محبوب حیدری و هیات همراه از پروژه های بهسازی راه روستایی ایران آباد- تازه کند- اجیرلو و راه روستایی اسلام آباد – شهرک در شهرستان پارس آباد بازدید کرد.

دراین بازدیدها پیمانکاران پروژه، از میزان فعالیت ، روند اجراي پروژه و مشکلات پيش رو گزارشی ارائه داد و مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل با تاکید برتسریع عملیات اجرایی رهنمودهای لازم را برای پروژه ها بیان کرد.

شایان ذکر است پروژه راه روستایی ایران آباد- تازه کند- اجیرلو از سال ۹۵ شروع شده به طول ۵ کیلومتر بوده و عملیات خاکی به طور کل به اتمام رسيده و پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد و تسطیح بستر و تراکم در حال لایه تونان است.

کل پروژه از محل اعتبارات استانی ۳۷۰۰ میلیون ریال مصوب دارد و تاکنون ۱۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و برای اتمام آن مبلغ ۱۵ میلیارد ریال مورد نیاز است .

همچنین پروژه راه روستایی اسلام آباد – شهرک از سال ۹۳ شروع شده به طول ۲ کیلومتر بوده و عملیات خاکی به طور کل اتمام رسيده و پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد و تسطیح بستر و تراکم در حال لایه تونان است.

  کل پروژه از محل اعتبارات استانی ۱۴۰۰۰ میلیون ریال و از محل اعتبارات ملی ۲۰۰۰ میلیون ریال مصوب دارد و تاکنون ۱۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و برای اتمام پروژه مبلغ ۱۵۰۰۰ میلیون ریال مورد نیاز است.