شناسهٔ خبر: 67495 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دیدار با نماینده مردم فارس خبر داد:

تاکید بر هماهنگی قوای مجریه و مقننه به منظور اجرای سریع و کارشناسی شده پروژه‌ها/ تشکیل معاونت مشارکت و سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن

علی نبیان علی نبیان با اعلام این خبر که معاونت مشارکت و سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل شده است، گفت: هماهنگی قوای مجریه و مقننه ضامن اجرای سریع و کارشناسی شده پروژه‌ها در سراسر کشور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشستی با علاء‌الدین خادم نماینده مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به حوزه عمرانی تاکید و تسهیل این امر را از وظایف اصلی دولت خواند.

نبیان با اشاره به تشکیل معاونت مشارکت و سرمایه‌گذاری در سازمان متبوعش گفت: ایجاد این معاونت در همین راستا و بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان دولت تدبیر و امید بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین خواستار پیگیری نمایندگان مردم برای اجرای طرح های عمرانی با همکاری استانداری ها شد و افزود: هماهنگی قوای مجریه و مقننه ضامن اجرای سریع و کارشناسی شده پروژه ها در سراسر کشور خواهد بود.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، واگذاری زمین برای ساخت پروژه های گردشگری، حفاظت از اراضی و حل مشکلات حوزه زمین و مسکن استان فارس از دیگر محورهای گفتگوی معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی بود.