شناسهٔ خبر: 67507 - سرویس وزارتی

در حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

انتصاب مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان یزد

محمد اسلامی امضا طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان یزد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی با صدورحکمی مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان یزد را منصوب کرد.

در این حکم وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سیدعباس مشکاتی سرپرست این اداره کل، رضا یادگاری را با توجه به تعهد، تخصص و تجربه به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان یزد منصوب کرد.

در متن حکم وزیر راه و شهرسازی در انتخاب رضا یادگاری به سمت مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد آمده است:

انتظار دارد با عنایت به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و الگوی اقتصاد مقاومتی و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و با رعایت قوانین، آئین نامه ها و ستورالعمل های ابلاغی، از طریق بکارگیری صحیح و مطلوب منابع و ظرفیت های موجود در استان نسبت به انجام وظایف و ماموریت های محوله در حوزه مسکن و شهرسازی  با اولویت بازآفرینی شهری و تولید مسکن و توسعه حوزه حمل و نقل و تامین زیرساخت های مربوط، مراقبت های اوليه به عمل آورده و در تعامل با مسئولین محلی در راس آن استاندار محترم و ارتباط منظم با شهرداران اهتمام ویژه به عمل آورید. امید است در سایه توجهات حضرت باریتعالی در خدمت به مردم شریف استان در جهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پیش از این انتصاب سیدعباس مشکاتی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد به سمت سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان، منصوب شده بود.