شناسهٔ خبر: 67550 - سرویس استان‌ها

انتصاب در اداره کل راه و شهرسازی استان قم

انتصاب در احکام جداگانه‌ای سرپرست اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و فرمانده پایگاه بسیج شهید سعادتمند اداره کل راه و شهرسازی استان قم منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری در احکامی جداگانه محمد صادق پیشوایی را به سمت سرپرست اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل و محمد رحیمیان امیری را به عنوان فرمانده پایگاه بسیج مقاومت شهید سعادتمند منصوب کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در حکم ابلاغی خود به سرپرست جدید اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل آورده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، به موجب این حکم به عنوان " سرپرست اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان قم " منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در جهت ارتقای کیفیت فعالیت های حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استان، اهتمام ویژه مبذول فرمایید.»

صبوری از تلاش ها و خدمات بی شائبه آقایان عباسی فرد رئیس سابق مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و ابراهیم قاضیان فرمانده سابق پایگاه بسیج شهید سعادتمند اداره کل تقدیر و تشکر کرد.