به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاعرساني اداره کل راه و شهرسازي استان ايلام, با استقرار ميز خدمت الكترونيك و حضور مديران و كارشناسان در اين ميز خدمت و برقراري سامانههاي مختلف، بهتدريج نياز به مراجعه حضوري مردم و ارائه درخواست به طور محسوس كاهش خواهد يافت.
كاظمي مدیر کل راه و شهرسازي استان پاسخگويي به ارباب رجوع در كمترين زمان ممكن و جلوگيري از سرگرداني مراجعان در راهروهاي اين اداره كل و صرفه جويي در زمان و هزينهها را از اهداف استقرار ميز خدمت در راستاي دستورالعملهاي مختلف دولت عنوان كرد .