شناسهٔ خبر: 6764 - سرویس وزارتی

به استانی به فارس - ۲۴

رئیس جمهور: اجرای راه‌آهن شیراز – بوشهر مصوب شده است

روحانی رئیس جمهور از تصویب اجرای طرح راه آهن شیراز - بوشهر خبر داد و گفت: ۹۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای ۹۲ پروژه استان فارس تخصیص داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، رئیس جمهوری و هیئت دولت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ﴿۹ و ۱۰ اردیبشهت﴾ میهمان مردم  استان فارس بودند.

حسن روحانی بعد از اتمام سفر خود به استان فارس در نشستی با اصحاب رسانه گفت: مواردی در زمینه سرمایه گذاری دولت و همچنین چهار هزار میلیارد تومان برای سرمایه در گردش بانک‌ها مصوب شده است تا حرکت پرشتاب برای رونق اقتصادی کشور و استان فارس پیش رو باشد.

رییس جمهور از تصویب اجرای طرح راه آهن شیراز - بوشهر خبر داد و گفت: راه آهن اصفهان به شیراز نیز باید تکمیل شود که ما آن را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه ۹۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای ۹۲ پروژه استان فارس تخصیص داده می‌شود، گفت: سال‌های ۹۴ و ۹۵ طرح‌های این استان محقق خواهد شد.

روحانی در ادامه نشست خبری خود به برنامه‌های دولت برای بهبود اقتصادی، دیپلماسی و سیاست خارجی، فعالیت دولت در بخش سلامت، اقدامات دولت در زمینه تامین گندم کشور، رفع مشکل نقدینگی کارخانه های نیمه تعطیل، اجرای بزرگترین طرح آلومینیوم، اجرای طرح بزرگ برای پتروشمی، نیروگاه برق، رفع مشکلات فاز دوم پالایشگاه شیراز، تکمیل اقامتگاه‌های گردشگری فارس و همچنین اجرای طرح آبرسانی در استان فارس نیز اشاره کرد./