شناسهٔ خبر: 67993 - سرویس استان‌ها

انتصاب رئیس حراست راه و شهرسازی استان بوشهر

انتصاب اصغر کشوریان به عنوان رئیس حراست اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر,  درجلسه ای که با حضور رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ، مالکی معاون مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی و تنی چند از سایر مسئولان برگزار شد انتصاب رئیس حراست این اداره کل انجام شد.

در ابتدای این نشست رستمی با خرسندی از تعامل خوب حراست با مجموعه اداره کل گفت : حراست جزء بدنه این مجموعه است که بازوی اجرایی و نظارتی مدیریت می باشد و تعامل بین نیروهای این اداره را در راستای بهبود کارها دانست و بر همدلی و رفاقت بین همکاران بیش از پیش تاکید کرد .

مالکی معاون هماهنگی امور استان ها و توابع مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی با تشریح وظایف حاکمیتی و گسترده وزارتخانه گفت : در سطح وزارتخانه باید به طرف کارآمدی پیش برویم و در این راستا نیاز به تقویت مدیریت و همگرایی بیشتر است .

از دیگر بخش های صحبت معاون مرکز حراست راه و شهرسازی تاکید بر استفاده از حد ظرفیت ها به ویژه توجه به نیروی انسانی بود که می توان از طریق نظام شایسته سالاری به این مهم رسید.

وی افزود : افزایش مهارتها و تصحیح خطا ها موضوع مهمی است و حراست در انجام این امور جایگاه مهم و ویژه ای دارد.

مالکی ادامه داد: انتظارات از حراست ها در مجموعه راه و شهرسازی ، کم کردن مراجعه ارباب رجوع به ادارات ، آموزش ، و نیز کم کردن نارضایتی ها نسبت به مجموعه است .

گفتنی است در این مراسم با قرائت متن حکم حسینی رئیس مرکز حراست ، اصغر کشوریان به سمت رئیس حراست اداره کل راه و شهرسازی استان منصوب و از خدمات پور بهی در سمت جانشین حراست تجلیل شد.