شناسهٔ خبر: 67997 - سرویس استان‌ها

راه اندازي سامانه مشاهده آنلاين ميزان رسوب كالا در منطقه ويژه اقتصادي بندر نوشهر

انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از راه‌اندازی سامانه مشاهده آنلاین میزان رسوب کالا در انبارهای منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خبر داد.

       به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمد تقی انزان پور با اعلام این مطلب اظهار داشت: این سامانه به همت همکاران معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل و به صورت نمودارهای مدیریتی و بر روی نقشه هوایی انبارها طراحی، نصب و عملیاتی شده است.

         وی مشاهده آنلاین نوع کالا، صاحب کالا و مقدار رسوب کالا به صورت جداگانه، مشاهده آنلاین مقدار و نوع کالای در حال بارگیری به تفکیک صاحب کالا و مشاهده آنلاین میزان رسوب کالا به تفکیک صاحب کالا را از قابلیت های این سامانه برشمرد.

        انزان پور همچنین از راه اندازی کامپیوترهای دستی ( Hand Held  ) بر روی سامانه جدید مدیریت عملیات کالای متفرقه در بندر نوشهر همزمان با بندر شهید رجائی به عنوان اولین بنادر در کشور خبر داد و گفت: ۱۰ دستگاه کامپیوتر دستی (Hand Held) با قابلیت کار در محیط اندروید، توسط بخش خصوصی خریداری و در حال بهره برداری در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر است.