شناسهٔ خبر: 68008 - سرویس استان‌ها

به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی بهشهر صورت پذیرفت؛

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان با فرماندار بهشهر

سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به همراه مسئول راه‌های روستایی برای پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی بهشهر با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، در این دیدار که با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، بخشداران و روسای ادارات شهرستان همراه بود طرح‌های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی شهرستان بهشهر و میزان اعتبار طرح‌های در دست اجرا بررسی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این دیدار اظهار داشت : اقبال و استقبال عموم كاربران جاده اي براي تردد از سطح محورهاي مركز مازندران بالا است، از اين رو اميدواريم با برنامه‌ريزي و تلاش مضاعف بتوانيم سرعت قابل توجهي در روند اجرايي اين پروژه داشته باشيم.

نظری ضمن اشاره برمحدوديتها و چالشهاي موجود در روند اجرايي پروژه هاي راهسازي در استان گفت: همت و غيرت به همراه تلاش و كوشش تمامي دست اندركاران براي اتمام پروژه ها ستودني است.

بررسی ، پیگیری و تسریع در انجام پروژه های راه روستایی شهرستان بهشهر و همچنین مناطق پایین دست بخش مرکزی شهرستان بهشهر از جمله موضوعاتی بوده است که در خصوص آن بحث و تبادل نظر و تصمیمات  مناسبی اتخاذ شد.