شناسهٔ خبر: 68052 - سرویس استان‌ها

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت :

پرونده مسکن مهر خراسان شمالی تا پایان امسال بسته می‌شود

مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان امسال در خراسان شمالی خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، در نشستی که با حضور استاندار خراسان شمالی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و اعضای شورای مسکن در سالن جلسات استانداری تشکیل شد, احمد اصغری مهرآیادی اظهار داشت: در خراسان شمالی ۲۴ هزار واحد در قالب مسکن مهر برنامه ریزی شده است که تاکنون ۲۰ هزار واحد به بهره برداری رسیده و چهار هزار واحد باقی مانده است، از چهار هزار واحد باقیمانده در این استان، ۱۵۰۰  واحد بدون متقاضی است که باید تعیین تکلیف شود  و اکنون وضعیت بهره برداری مسکن مهر در خراسان شمالی ۸۰ درصد است که با میانگین کشوری برابری می کند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر برلزوم تعیین تکلیف و بسته شدن پرونده مسکن مهر تاکید کرد و افزود: تلاش داریم تا کلیه پروژه های مسکن مهر در استان تا پایان سال جاری بسته و جشن اختتامیه مسکن مهر برگزار شود.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این نشست بیان کرد: ابتدای جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان نسبت به ارائه گزارشی مبنی بر اتمام باقیمانده ی پروژه های مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت به تعداد ۲۵۰۰ واحد تا دهه فجر امسال و همچنین تعیین تکلیف پروژه های فاقد متقاضی نیمه تمام و واگذاری به انبوه سازان به صورت خود مالکی تا پایان شهریور ماه اقدام کردند.

وی افزود: در این جلسه در خصوص موارد باقی مانده آماده سازی سایت های مسکن مهر در شهرهای بجنورد ،شیروان و اسفراین و همچنین خدمات زیر بنایی و روبنایی نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

در پایان برای تسریع در تعیین و تکلیف پروژه های مسکن مهر مصوباتی به تایید اعضای شورای مسکن استان رسید.