شناسهٔ خبر: 68225 - سرویس هوایی

مدیر فرودگاه زنجان عنوان کرد:

برقراری مجدد پرواز زنجان - مشهد، از دوم تيرماه امسال

فرودگاه زنجان مدير فرودگاه زنجان، از برقراری مجدد پرواز زنجان – مشهد، از دوم تير ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایسنا؛ محمد قاسمی، اظهار کرد: دوم تیرماه امسال آغاز مجدد پروازهای زنجان - مشهد است که از دو هفته گذشته پیش‌فروش بلیت‌های آن در آژانس‌های مسافرتی فعال در سطح استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی به دلیل چک‌ سنگین هواپیماها با محدودیت پرواز روبه‌رو شده بود، بیان کرد: بر همین اساس پرواز زنجان - مشهد نیز مدتی متوقف بود اما از تیرماه دوباره برقرار می‌شود.

مدیر فرودگاه زنجان یادآور شد: این هواپیما روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۳ به مقصد زنجان پرواز می‌کند و ساعت ۱۵ در فرودگاه زنجان به زمین می‌نشیند. ساعت ۱۶ نیز زنجان را ترک می‌کند و ساعت ۱۸ در مشهد فرود می‌آید.

وی افزود: روزهای چهارشنبه هر هفته نیز ساعت ۹ صبح هواپیما از فرودگاه مشهد به سمت زنجان حرکت می‌کند، ساعت ۱۱ در فرودگاه زنجان خواهد بود و ساعت ۱۲ به سمت مشهد پرواز خواهد کرد.

قاسمی همچنین از میزبانی فرودگاه زنجان برای انجام پروازهای حج تمتع خبر داد و گفت: ۱۷ تیرماه زمان آغاز پروازهای حج تمتع در سراسر کشور است که زنجان نیز زائران را به سرزمین وحی اعزام می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه تعداد زائران استان زنجان ۱۶۳۰ نفر است، بیان کرد: هنوز آمار دقیقی برای نوع هواپیما و تعداد پروازها اعلام نشده و تعداد پروازها با توجه به نوع هواپیما متفاوت خواهد بود.