شناسهٔ خبر: 68279 - سرویس وزارتی

انتصاب مشاور امور بررسی‌های فنی وزارت راه و شهرسازی

محمد اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی در حکمی میرجمال‌الدین سمیعی‌کاشی را به سمت مشاور خود در امور بررسی‌های فنی، منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی میرجمال الدین سمیعی کاشی را به سمت مشاور خود در امور بررسی های فنی منصوب کرد.

در این حکم که به امضای وزیر راه و شهرسازی رسیده، آمده است: با توجه به تجربه، تخصص، تعهد و سابقه مدیریتی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور وزیر در امور بررسی‌های فنی» وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید تا با همکاری افراد متعهد و متخصص به صورت نظام‌مند و با روش عملی و تخصصی موارد ابلاغی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

در ادامه حکم آمده است: در گام نخست مسئولیت بررسی وضعیت حواله های قیر و مصرف آن در پروژه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت بازآفرینی شهری اقدام نموده و نتیجه را به صورت مکتوب جهت اقدامات بعدی به اینجانب گزارش نمایید. بدیهی است کلیه معاونین، روسای سازمان‌ها، مدیران عامل شرکت‌های تابعه، مدیران ستادی و استانی موظف به کمال همکاری با شما خواهند بود.